Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Όλες οι σκυλοκουβέντες γενικά εδώ.
Γνωριστείτε μεταξύ σας, συζητήσετε θέματα που αφορούν τα σκυλιά μας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Topic author
Morgan_A
Site Administrator
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: 13 Αύγ 2007, 01:56
Όνομα: Ισιδώρα
Τοποθεσία: Άνω Βούλα
Has thanked: 256 times
Been thanked: 396 times
Gender:
Επικοινωνία:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από Morgan_A » 26 Σεπ 2017, 19:06

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Οι Μουσουλμάνοι τείνουν να αντιπαθούν τα σκυλιά, ειδικά αυτοί που κατοικούν εκτός της Δύσης.

Στο Ιράν, «συλλαμβάνουν» σκυλιά και τα μεταφέρουν σε «μη κοινοποιήσιμες τοποθεσίες», ενώ οι ιδιοκτήτες τους δεν λαμβάνουν ποτέ απάντηση από τις αρχές για το τι τους συνέβη. Σκυλιά-φύλακες και κυνηγόσκυλα πάντα επιτρέπονταν και, όσο τα κατοικίδια ήταν ελάχιστα, ήταν και σχετικά ανεκτά. Αλλά όταν, τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι αστοί άρχισαν να προσομοιάζουν τη Δύση στον τρόπο ζωής και τα κατοικίδια σκυλιά άρχισαν να αυξάνονται, οι αρχές έβαλαν στο μάτι τους ιδιοκτήτες σκυλιών, ενώ Ισλαμικοί ηγέτες χαρακτήρισαν το φαινόμενο «τυφλή μίμηση» της Δυτικής κουλτούρας που θα οδηγούσε στη διαφθορά του θεσμού της οικογένειας και σε υπονόμευση κοινωνικών αξιών.

Στη Βρετανία, τέθηκε θέμα ακόμα και σχετικά με τα σκυλιά που χρησιμοποιούνται από τις αρχές για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας σε σταθμούς τρένων. Τυχόν επαφή των σκυλιών με αποσκευές τις μολύνει στο μυαλό κάποιων Μουσουλμάνων, και, αν και οι αρχές είπαν πως θα συνεχίσουν τη χρήση σκυλιών σε οποιονδήποτε επιβάτη, ‘οι χειριστές θα είναι ενήμεροι περί πολιτιστικών ευαισθησιών».

Συμβαίνει επίσης το να αρνείται κάποιος Μουσουλμάνος ταξιτζής σε τυφλούς την είσοδο στο όχημά του αν συνοδεύονται από σκύλο-οδηγό τυφλών.

Η θέση των σκυλιών στο Ισλάμ είναι αμφιλεγόμενη, με πολλούς Μουσουλμάνους να πιστεύουν πως αν κατέχουν, αγγίξουν ή βρεθούν στην παρουσία σκύλου, θα υποπέσουν σε ασέβεια σύμφωνα με τις κατηχήσεις του Μωάμεθ. Φαινόμενα σαν τα παραπάνω είναι πολυπληθή στον Μουσουλμανικό κόσμο, αφού πολλοί Μουσουλμάνοι θεωρούν τα σκυλιά «naji», που σημαίνει «ακάθαρτα», ενώ μια αναζήτηση στο google θα εμφανίσει φρικιαστικές εικόνες κακοποίησης σκυλιών.


Εικόνα
Λυσσασμένος σκύλος δαγκώνει άντρα. Αραβική ζωγραφιά από μετάφραση του «De material medica» του Διοσκουρίδη στα Αραβικά (1224 AD) (πηγή)

Ποιο, όμως, ακριβώς είναι το θέμα με τα σκυλιά στο Ισλάμ; Εδώ, θα δούμε από πού, στα κείμενα του Ισλάμ, προέρχεται η ιδέα ότι τα σκυλιά είναι ακάθαρτα. [οι πηγές βρίσκονται στο τέλος του άρθρου]

Το Κοράνι δεν μας δίνει πολλές σχετικές πληροφορίες. Υπάρχουν ελάχιστες αναφορές σε σκυλιά, όπως (στο 5.4) όπου ο Θεός λέει πως η λεία που σκοτώθηκε από εκπαιδευμένα στο κυνήγι ζώα –όπως σκυλιά ή γεράκια- είναι επιτρεπτό να φαγωθεί (χαλάλ). Υπάρχει επίσης ο στίχος 7.176 όπου ο Θεός παραλληλίζει έναν άνθρωπο, ο οποίος αγνόησε ένα σημάδι του Θεού και ακολούθησε τον Σατανά, με σκυλιά τα οποία γαβγίζουν είτε όταν τα εξοργίζει κανείς είτε όταν τα αφήνει ήσυχα. (Υπάρχει και μια άλλη αναφορά στο κεφάλαιο 18 που θα τη δούμε αργότερα.)

Τα χαντίθ –λεγόμενα και συνήθειες του Μωάμεθ- παρέχουν περισσότερες πληροφορίες. Εκεί, τα σκυλιά παρουσιάζονται πιο ρητά ως ακάθαρτα, και οι ιδιοκτήτες τους καλούνται να περιμένουν τιμωρία. Εξαιρούνται πάντα τα σκυλιά που χρησιμοποιούνται σαν φύλακες ή κυνηγοί, οπότε η καταδίκη απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτούς που έχουν σκυλιά ως κατοικίδια.

Μια νύχτα, ο Μωάμεθ περίμενε να τον επισκεφτεί ο Γαβριήλ, αλλά ο άγγελος δεν εμφανίστηκε. Ο Προφήτης τον συνάντησε αργότερα και του παραπονέθηκε, οπότε ο άγγελος τον ενημέρωσε πως οι άγγελοι δεν παρουσιάζονται σε σπίτια όπου κατοικούν σκύλοι. Ο Μωάμεθ, τότε, διέταξε τη σφαγή των σκύλων, εξαιρώντας μόνο «το σκυλί που προορίζεται για την προστασία μεγάλων χωραφιών ή μεγάλων κήπων». Πέρα απ’ αυτό, οι άγγελοι δεν συνοδεύουν ταξιδιώτες αν έχουν μαζί τους σκυλί [χαντίθ: Muslim #5248 / Bukhari Vol. 4, #448 / Bukhari Vol. 7, #843 / Muslim, #5276].

Η εντολή να σκοτωθούν τα σκυλιά επαναλαμβάνεται και αλλού, όπου μερικές φορές περιορίζεται στη θανάτωση μόνο των μαύρων στο χρώμα, καθώς «ίσως αυτά είναι πιο πονηρά ανάμεσά τους». Επίσης, τα μαύρα σκυλιά με δύο σημάδια στα μάτια τους χαρακτηρίζονται «διάβολοι» [Abu Dawud #2839 και η σημείωση στο χαντίθ / Muslim #3813 / Bukhari Vol. 4, #540].

Ο Μωάμεθ απαγόρευσε την αγοραπωλησία σκυλιών, μαζί με την απόκτηση κερδών από πορνεία και μαντεία, πρακτικές οι οποίες θεωρούνταν, γενικά, απεχθείς. Η ταυτόχρονη απαγόρευση των τριών, υπονοεί ταύτιση στην ασέβεια των πρακτικών αυτών [Muslim #3803].

Αν ένα σκυλί γλύψει ένα σκεύος, αυτό πρέπει να πλυθεί 7 φορές και μετά να τριφτεί με άμμο (το τρίψιμο με άμμο χρησιμοποιούνταν ακόμα και για τον καθαρισμό του προσώπου εκείνη την εποχή) [Muslim #055].

Στα χαντίθ, λέγεται επίσης πως αν κάποιος προσεύχεται και περάσει ένας σκύλος από μπροστά του (δηλαδή μεταξύ του πιστού και της Μέκκας) η προσευχή ακυρώνεται [Bukhari Vol. 1, #490 / Muslim #1032 / Abu Dawud #0704].

Αλλά ίσως η πιο βαριά απαγόρευση εναντίον της συντροφιάς του κατοικίδιου είναι η προειδοποίηση του Προφήτη πως, όποιος έχει σκύλο, θα του αφαιρείται ένα μέρος των καλών του πράξεων κάθε μέρα. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς κάτι χειρότερο για έναν πιστό από το να διαγράφεται από το αρχείο των καλών του πράξεων, οι οποίες θα του επιτρέψουν εν τέλει την είσοδο στον παράδεισο, ένα μέρος του, μόνο και μόνο λόγω της ιδιοκτησίας ενός ζώου. [Bukhari Vol. 3, #515].


Εικόνα
«Meeting of Arab Chiefs», του Γάλλου ζωγράφου Jean-Horace Vernet (1789 – 1863 AD) (πηγή)

Υπάρχουν κάποια αντεπιχειρήματα τα οποία ασκούν κριτική σε αυτή τη δαιμονοποίηση των σκυλιών στο Ισλάμ –κάποια καλά, και κάποια άστοχα. Σαν μη Μουσουλμάνος, το θέμα δε με αφορά άμεσα, και προσωπικά θα προτιμούσα να επικρατήσουν ακόμα και τα άστοχα επιχειρήματα, αν αυτό θα σήμαινε ότι θα θανατωνόταν έστω κι ένα σκυλί λιγότερο ή ότι ένας Μουσουλμάνος παραπάνω θα υιοθετούσε ένα ως κατοικίδιο. Παρόλα αυτά, μόνο διαβάζοντας τα κείμενα θα ανακαλύψουμε ποιες ήταν οι πραγματικές απόψεις του Προφήτη σχετικά με το θέμα.

Ένα από τα πιο εξωφρενικά τέτοια αντεπιχειρήματα είναι ότι, όταν ο Μωάμεθ διέταξε τη θανάτωση τω σκυλιών και μετά μόνο των μαύρων, εννοούσε στην πραγματικότητα τη θανάτωση των υαινών. Γιατί όμως, τότε, δεν χρησιμοποίησε τη λέξη «ύαινα»; Επίσης, αν αντικαταστήσουμε το «μαύρα σκυλιά» με το «ύαινα», το σχόλιο σε ένα από τα σχετικά χαντίθ γίνεται «οι ύαινες ίσως είναι περισσότερο πονηρές μεταξύ των σκύλων». Η φράση αυτή, προφανώς, δεν έχει νόημα.

Άλλοι έχουν προσπαθήσει να πουν πως αυτά τα χαντίθ δεν είναι αυθεντικά. Όμως, οι ίδιες συλλογές που τα περιλαμβάνουν είναι αποδεκτές σαν αυθεντικές από ουσιαστικά όλους τους Μουσουλμάνους και έχουν χαρακτηριστεί αυθεντικές πάνω από 1.000 χρόνια πριν. Χώρια που, αν κάποιος επιλέξει να αγνοήσει ένα χαντίθ, πρέπει να εξηγήσει γιατί δεν επιλέγει να αγνοήσει όλα τα άλλα της ίδιας συλλογής. Αυτού του είδους η ευλάβεια, της επιλεκτικής πίστης εδαφίων των θρησκευτικών κειμένων, μου είναι αποδεκτή, όπως προείπα, αν σημαίνει πως κάποιος Μουσουλμάνος θα αλλάξει γνώμη ως προς την αποδοχή των σκυλιών ως κατοικίδια˙ αλλά η καταδίκη των σκυλιών στα χαντίθ φαίνεται να είναι αρκετά προφανής.

Από την άλλη πλευρά, σχετικά με την ακαθαρσία των σκύλων, ένας Αμερικάνος Μουσουλμάνος λέει: «Μπορείς να έχεις σκύλο και καθαρό σπίτι. Ξέρω ότι υπάρχουν τα χαντίθ αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά τώρα. Έχουμε ζεστό νερό, τα σκυλιά κάνουν εμβόλια και μπορείς να χρησιμοποιείς πράγματα για να κρατάς το σκυλί καθαρό και υγιές». Ποιος, εξάλλου, δεν θα καθάριζε σχολαστικά πριν ξαναχρησιμοποιήσει ένα σκεύος, αν το είχε γλείψει ένα σκυλί;

Ένα από τα χαντίθ που υποστηρίζουν τη θανάτωση των σκυλιών καταδικάζει μόνο αυτά που έχουν σημάδια στα μάτια, και τα περιγράφει ως «διάβολους». Αυτό υποστηρίζεται ότι σημαίνει πως καταδικάζονται μόνο τα λυσσασμένα σκυλιά. Με το «διάβολοι», δηλαδή, υπονοεί «λυσσασμένα σκυλιά» και όχι «δαιμονικά όντα»˙ όμως, τα Jinn και τα άλλα δαιμονικά όντα στη γραμματεία του Ισλάμ εμφανίζονται να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν τη μορφή ζώου, οπότε είναι πολύ φυσιολογικό να περιγράφονται τα σκυλιά ως δαίμονες. Και πάλι, το χαντίθ δεν δίνει αναγκαστικά καμιά υπόνοια πως μόνο τα λυσσασμένα σκυλιά πρέπει να θανατωθούν, και ο πιστός μένει με όλες τις υπόλοιπες καταδικαστικές φράσεις του Προφήτη, οι οποίες περιγράφουν πως τα σκυλιά δεν είναι αγνά, ακυρώνουν τις προσευχές του πιστού και μειώνουν το πλήθος των καλών του πράξεων.

Η ιστορία από το Κοράνι που προσπεράσαμε πριν χρησιμοποιείται σαν απόδειξη πως ο Θεός δεν καταδικάζει τη συντροφιά των σκυλιών. Στο Ισλάμ, ο Θεός είναι ο μόνος νομοθέτης οπότε κανένας δεν μπορεί να απαγορεύσει κάτι χωρίς η απαγόρευση να προκύπτει από τη θέλησή του. Η ιστορία πάει κάπως έτσι: κάποιοι «νεαροί που πίστευαν στον Κύριο», και στους οποίους ο Θεός είχε δώσει καθοδήγηση, μπήκανε σε μια σπηλιά μαζί με έναν σκύλο και έπεσαν σε ύπνο για χρόνια. «Θα τους νόμιζες ξύπνιους, όμως κοιμούνται. Τους γυρίζουμε Εμείς άλλοτε δεξιά κι άλλοτε αριστερά˙ κι ο σκύλος τους, κοιμισμένος κι αυτός, είχε ξαπλωμένα τα πόδια του κοντά στην είσοδο της σπηλιάς» (18.18). Το γεγονός πως είχαν μαζί τους σκύλο, και το ότι οι ίδιοι ήταν ενάρετοι, υποτίθεται πως δείχνει ότι ο Θεός επιτρέπει τα σκυλιά σαν κατοικίδια. Άλλη μια φορά, δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα αρκετές πληροφορίες στην αφήγηση για να φτάσει κανείς σε αυτό το συμπέρασμα. Δεν θα μπορούσε να ισχύει πως οι άντρες αυτοί ήταν ενάρετοι παρά το γεγονός ότι είχαν μαζί τους ένα σκυλί; Μήπως ήταν τόσο ενάρετοι που ακόμα και η παρουσία ενός σκύλου δεν μείωσε την αρετή τους; Μήπως το σκυλί, τελικά, ήταν ο φύλακάς τους; Όπως είδαμε, τα σκυλιά φύλακες επιτρέπονται έτσι κι αλλιώς.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το χαντίθ που περιγράφει μια πόρνη να περνάει μπροστά από ένα σκυλί που λαχανιάζει και του δίνει νερό να πιει -και γι’ αυτό το λόγο ο Αλλάχ τη συγχωρεί. Δεδομένου ότι οι πόρνες θεωρούνταν απεχθείς, αυτό το αφήγημα παρουσιάζεται σαν πολύ σημαντικό, καθώς δείχνει πως ακόμα και μια πόρνη μπορεί να συγχωρεθεί, απλά δείχνοντας καλοσύνη σε έναν σκύλο. Όμως, θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πως τα σκυλιά είναι τόσο μισητά, ώστε το να δείξει κανείς καλοσύνη σε τόσο βδελυρό πλάσμα υποδηλώνει πως αυτός δεν είναι πέραν σωτηρίας. Το να προσφέρει ο Θεός συγχώρεση για την καλοσύνη προς ένα σκυλί είναι, φυσικά, βελτίωση σε σχέση με το να διατάζει τη θανάτωσή του˙ αλλά δεν βοηθάει ακριβώς προς την αποδοχή των σκυλιών ως τον «καλύτερο φίλο του ανθρώπου». Το να βοηθάει κανείς ένα σκυλί θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η χαμηλότερη απαίτηση για να δείξει πως υπάρχει ακόμα ελπίδα σωτηρίας γι’ αυτόν.

Δεν μπορώ να πω τι θα σκεφτόμουν για το θέμα αν ήμουν πιστός, αλλά μου φαίνεται πως οι πολύ σκληρές καταδίκες προς τα σκυλιά (ακύρωση προσευχής και υποτίμηση καλών πράξεων) θα με έκαναν να το ξανασκεφτώ πριν πάω στο pet shop. Θα είχα πολλά να χάσω αν παρεξηγούσα τα απαγορευτικά χαντίθ ως μη αυθεντικά και λίγα να κερδίσω αν φρόντιζα ένα σκυλί σαν κατοικίδιο, λαμβάνοντας υπόψη τις ασαφείς ενδείξεις πως αν το έκανα θα ωφελούμουν.



πηγή : http://sapardanis.org/el/
Τα ζώα δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον άνθρωπο, γιατί ανήκουν σε άλλες σφαίρες ζωής...
Oφείλουμε να τα σεβόμαστε σαν συνοδοιπόρους, με τους οποίους βρεθήκαμε από κοινού πιασμένοι στο δίχτυ της αιώνιας δημιουργίας...

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

dogo1
Bullmastiff
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 18 Αύγ 2016, 18:22
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Gender:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από dogo1 » 26 Ιουν 2018, 23:42

μηπως το το θεμα θα επρεπε να ειναι ¨ποιο ειναι το προβλημα του ιασλαμ,με τους ισλαμιστες,τους αλλοθρησκους,τις γυναικες,τα παιδια,τα ζωα,κτλ?αντι να τους δωσουν ενα κομματι ψωμι,τους ταζουν τις δικες μας γυναικες για δουλες στην αλλη ζωη!οι θρησκοληψιες βολευουν καταστασεις...

Άβαταρ μέλους

Topic author
Morgan_A
Site Administrator
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: 13 Αύγ 2007, 01:56
Όνομα: Ισιδώρα
Τοποθεσία: Άνω Βούλα
Has thanked: 256 times
Been thanked: 396 times
Gender:
Επικοινωνία:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από Morgan_A » 27 Ιουν 2018, 01:56

Βολεύουν καταστάσεις και κρατούν μυαλά στον σκοταδισμό...
Τα ζώα δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον άνθρωπο, γιατί ανήκουν σε άλλες σφαίρες ζωής...
Oφείλουμε να τα σεβόμαστε σαν συνοδοιπόρους, με τους οποίους βρεθήκαμε από κοινού πιασμένοι στο δίχτυ της αιώνιας δημιουργίας...

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

mafaldita
Beagle
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 19:15
Has thanked: 4 times
Been thanked: 21 times

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από mafaldita » 28 Ιουν 2018, 16:15

Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα από τα ζώα είναι η αδιάκριτη και άνευ όρων αγάπη. Η απλή, καθαρή, ανυπόκριτη και άκριτη αγάπη.

Άβαταρ μέλους

dogo1
Bullmastiff
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 18 Αύγ 2016, 18:22
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Gender:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από dogo1 » 03 Ιούλ 2018, 22:51

mafaldita έγραψε:
28 Ιουν 2018, 16:15
Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα από τα ζώα είναι η αδιάκριτη και άνευ όρων αγάπη. Η απλή, καθαρή, ανυπόκριτη και άκριτη αγάπη.
ασχετο με το θεμα μας...

Άβαταρ μέλους

Topic author
Morgan_A
Site Administrator
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: 13 Αύγ 2007, 01:56
Όνομα: Ισιδώρα
Τοποθεσία: Άνω Βούλα
Has thanked: 256 times
Been thanked: 396 times
Gender:
Επικοινωνία:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από Morgan_A » 04 Ιούλ 2018, 05:20

Και για να επανέλθουμε και πάλι στο θέμα μας...

Είδα πρόσφατα μια ταινία μικρού μήκους για την σαρία και φρίκαρα με την βία την οποία εκδηλώνουν αυτοί οι άνθρωποι ακόμα και σήμερα στις γυναίκες, στις κόρες τους, στις αδελφές και στις μάνες τους, επειδή κατά την γνώμη τους μπορεί να υπέπεσαν σε κάποιο παράπτωμα και ζητάμε μετά εμείς από τέτοια τέρατα να σεβαστούν τα σκυλιά!!! Εάν είναι δυνατόν...!!!
Τα ζώα δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον άνθρωπο, γιατί ανήκουν σε άλλες σφαίρες ζωής...
Oφείλουμε να τα σεβόμαστε σαν συνοδοιπόρους, με τους οποίους βρεθήκαμε από κοινού πιασμένοι στο δίχτυ της αιώνιας δημιουργίας...

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

dogo1
Bullmastiff
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 18 Αύγ 2016, 18:22
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Gender:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από dogo1 » 04 Ιούλ 2018, 15:14

ωρες-ωρες νιωθω οτι εισαι μεσα στο μυαλο μου!

Άβαταρ μέλους

dogo1
Bullmastiff
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 18 Αύγ 2016, 18:22
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Gender:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από dogo1 » 04 Ιούλ 2018, 16:10

Morgan_A έγραψε:
04 Ιούλ 2018, 05:20
Και για να επανέλθουμε και πάλι στο θέμα μας...

Είδα πρόσφατα μια ταινία μικρού μήκους για την σαρία και φρίκαρα με την βία την οποία εκδηλώνουν αυτοί οι άνθρωποι ακόμα και σήμερα στις γυναίκες, στις κόρες τους, στις αδελφές και στις μάνες τους, επειδή κατά την γνώμη τους μπορεί να υπέπεσαν σε κάποιο παράπτωμα και ζητάμε μετά εμείς από τέτοια τέρατα να σεβαστούν τα σκυλιά!!! Εάν είναι δυνατόν...!!!
το αλλο που κλειδωνουν τις γυναικες μεσα σε "θυριδες" σαν τα κλουβια των κουνελιων,το εχεις δει?σκεψου εμενα με βρισκει αντιθετο αυτο το κλουβι για τα κουνελια!

Άβαταρ μέλους

Topic author
Morgan_A
Site Administrator
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: 13 Αύγ 2007, 01:56
Όνομα: Ισιδώρα
Τοποθεσία: Άνω Βούλα
Has thanked: 256 times
Been thanked: 396 times
Gender:
Επικοινωνία:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από Morgan_A » 04 Ιούλ 2018, 16:29

'Οχι δεν το έχω δει..., γιατί τις κλειδώνουν εκεί...?
Τα ζώα δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον άνθρωπο, γιατί ανήκουν σε άλλες σφαίρες ζωής...
Oφείλουμε να τα σεβόμαστε σαν συνοδοιπόρους, με τους οποίους βρεθήκαμε από κοινού πιασμένοι στο δίχτυ της αιώνιας δημιουργίας...

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

dogo1
Bullmastiff
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 18 Αύγ 2016, 18:22
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Gender:

Ποιο είναι το πρόβλημα του Ισλάμ με τα σκυλιά;

Δημοσίευση από dogo1 » 04 Ιούλ 2018, 17:23

σε ντοκυμαντερ το ειδα,μαδερια και κοτοσυρμα,αυτες οι κοπελες ανηκαν σε εναν τυπο στο αφγανισταν,κανα δυο ορφανα,δυο γειτονισες,οι ανηψιες του κτλ.μετα το βιασμο,ενα χερι ξυλο,και τυχον υπηρχε ενδιαφερομενος,τις πουλαγε για νυφες!με τη δυση του ηλιου ομως κλειδωμα!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ...”