ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Η υγεία των σκύλων μας. Ασθένειες - Πρόληψη - Θεραπείες. Συμβουλές από τον κτηνίατρο του Forum μας κ. Ηλία Κορσαββίδη.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η υγεία των σκύλων μας. Ασθένειες - Πρόληψη – Θεραπεία. Συμβουλές από τον κτηνίατρο του Forum μας κ. Ηλία Κορσαββίδη. ilias-korsavidis@ourdogs.gr Εικόνα 6977 340840 Παρακαλούμε όσοι δεν έχουν κτηνιατρικές γνώσεις να μην απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Topic author
despoina_pav
Beagle
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 00:45

ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από despoina_pav » 27 Οκτ 2008, 14:08

ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ
ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ
ΘΑΝΑΤΟ ΣΕ ΑΥΤΑ. ΕΝΗΜΕΡΟΣΤΕ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΗΓΟΝ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

Άβαταρ μέλους

sousou
Dog Star ¤¤¤
Δημοσιεύσεις: 1266
Εγγραφή: 12 Σεπ 2007, 14:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από sousou » 27 Οκτ 2008, 14:11

Αν το εφαγε πρεπει να δωσεις αμεσως γαλα να πιει.
Board message: Broken link

Άβαταρ μέλους

My Nellie
Old Member
Δημοσιεύσεις: 7969
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008, 13:37
Όνομα: Αlexandra
Τοποθεσία: Athens
Been thanked: 4 times
Gender:

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από My Nellie » 27 Οκτ 2008, 14:23

Φίλη μου διάβασε εδώ για τις πρώτες βοήθειες
http://ourdogs.gr/ad/viewtopic.php?f=28 ... 2080&hilit (κάτι για να του προκαλέσεις εμετό και βιταμίνη Κ για την εσωτερική αιμορραγία που προκαλεί το ποντικοφάρμακο)
Αλλά πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσεις έστω και τηλεφωνικά με κτηνίατρο.
Είσθε σε απομακρυσμένο σημείο, δεν υπάρχει κτηνίατρος στην γύρω σας περιοχή?
Εύχομαι να μην είναι σοβαρό.... Περαστικά!
Φροντίστε τα ζώα, επειδή είστε άνθρωποι....
Όπως οι άγγελοι φροντίζουν τους ανθρώπους....

Άβαταρ μέλους

χριστιαννα
Dog Star ¤¤¤
Δημοσιεύσεις: 1631
Εγγραφή: 27 Σεπ 2008, 18:06
Τοποθεσία: ζωγράφου

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από χριστιαννα » 27 Οκτ 2008, 15:16

περαστικα :!: :lov

τι εγινε να μας πεις :!:


Χριστιάννα και Μπουμπής
Μπουμπης - Χριστιαννα
ΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους

JohnDVM
Akita
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 20:16
Επικοινωνία:

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από JohnDVM » 27 Οκτ 2008, 19:16

τα περισσοτερα ποντικοφαρμακα ειναι παραγωγα της κουμαρινης μια ουσιας με αντιπηκτικες ιδιοτητες με αποτελεσμα να μην πηζει το αιμα γρηγορα και οποιαδηποτε αιμοραγια να αποβει θανατηφορα. Τα συμπτώματα εμφανιζονται 7-14 μερες μετα την καταπωση και ειναι αδυναμια, καταπτωση εκχυμωσεις , πιθανη ρινοραγια. Το αντιδοτο ειναι η βιταμινη Κ ( κονακιον) ειτε ενεσιμη ειτε απο το στομα την οποια πρεπει να την παιρνει για αρκετο διαστημα μεχρι να επανελθουν στο φυδιολογικο καποιοες ειδικες αιματολογικες δοκιμες που θα γινουν.

Άβαταρ μέλους

noula
Dog Star ¤¤
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: 09 Σεπ 2008, 21:40
Τοποθεσία: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από noula » 27 Οκτ 2008, 20:18

παντωs εγω που ξερω οτι τη ξαδελφη μου πριν αρκετα χρονια πηγε διπλα το σκυλι στη θεια τηs ητανε 6 μην. λυκοσκυλο και εφαγε ποντικοφαρμακο και πεθανε δε το προλαβανε γιατι δε το πηρανε αμεσωs χαμπαρι και οταν το σκυλι εδειχνε χαλια πεθανε αυτα ευχομαι το δικο σου να μη παθει κατι. :cry: :cry:

Άβαταρ μέλους

ΗΛΙΑΣ
Κτηνίατρος
Δημοσιεύσεις: 9048
Εγγραφή: 17 Οκτ 2007, 12:51
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Has thanked: 10 times
Been thanked: 33 times
Gender:
Επικοινωνία:

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ » 27 Οκτ 2008, 20:25

noula έγραψε:παντωs εγω που ξερω οτι τη ξαδελφη μου πριν αρκετα χρονια πηγε διπλα το σκυλι στη θεια τηs ητανε 6 μην. λυκοσκυλο και εφαγε ποντικοφαρμακο και πεθανε δε το προλαβανε γιατι δε το πηρανε αμεσωs χαμπαρι και οταν το σκυλι εδειχνε χαλια πεθανε αυτα ευχομαι το δικο σου να μη παθει κατι. :cry: :cry:
'Εχει πολύ μεγάλη σημασία τόσο η ποσότητα του δηλητηρίου που θα πάρει το ζώο, όσο και ο χρόνος αντίδρασής μας.
Όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλες τις δηλητηριάσεις...

Ολύνθου 46 - Τούμπα Θεσσαλονίκη
Εικόνα ΤΗΛ. 2310 950700 Εικόνα 6977 340840 http://www.facebook.com/kuniatreio

Άβαταρ μέλους

Topic author
despoina_pav
Beagle
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 00:45

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από despoina_pav » 28 Οκτ 2008, 01:08

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΡΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΙΝ ΧΑΣΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ
ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΧΑΛΙΑ
ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΕΙΔΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΟΡΙΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΥ
ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Άβαταρ μέλους

noula
Dog Star ¤¤
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: 09 Σεπ 2008, 21:40
Τοποθεσία: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από noula » 28 Οκτ 2008, 08:24

καλα ειχατε ποντικοφαρμακο σε χωρο που ητανε το σκυλακι λυπαμαι πολυ που το εχασε καλο ταξιδι του :cry: :cry:

Άβαταρ μέλους

χριστιαννα
Dog Star ¤¤¤
Δημοσιεύσεις: 1631
Εγγραφή: 27 Σεπ 2008, 18:06
Τοποθεσία: ζωγράφου

Re: ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ

Δημοσίευση από χριστιαννα » 28 Οκτ 2008, 08:26

καλο ταξιδι λυπαμε :cry: :cry: :cry:
Μπουμπης - Χριστιαννα
ΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΥΓΕΙΑ (Ιατρικά θέματα)”