καλαζαρ

Η υγεία των σκύλων μας. Ασθένειες - Πρόληψη - Θεραπείες. Συμβουλές από τον κτηνίατρο του Forum μας κ. Ηλία Κορσαββίδη.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η υγεία των σκύλων μας. Ασθένειες - Πρόληψη – Θεραπεία. Συμβουλές από τον κτηνίατρο του Forum μας κ. Ηλία Κορσαββίδη. ilias-korsavidis@ourdogs.gr Εικόνα 6977 340840 Παρακαλούμε όσοι δεν έχουν κτηνιατρικές γνώσεις να μην απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

sara_15_10_01
Beagle
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 00:09

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sara_15_10_01 » 28 Μάιος 2010, 23:49

ευχαριστω Μαρία, να εισαι καλα για τα καλα σου λογια!

σημερα μου ειπε ο γιατρος πως οι εξετασεις εδειξαν 1/800. δεν καταλαβα καλα όμως τι σημαινει αυτο? ειπε πως η κατασταση και το προβλημα με τους νεφρους παραμενει το ιδιο. δηλαδη με κρεατινινη 4 εχουν χαλασει εντελως οι νεφροι? εν τω μεταξυ η σκυλιτσα μου τρωει ελαχιστα...ενα πιατελακι του καφε τη μερα περιπου...δεν της αρεσουν και ταφαγητα απο οτι καταλαβαινω! τι φαγητο προτεινεται να της δωσω για να την δελεάσω καπως? ειναι ολοι τη μερα σχεδον ξαπλωμενη και με κοιταζει με παραπονο η καημενη και δεν μπορω να κανω κατι να τη βοηθησω!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους

ΗΛΙΑΣ
Κτηνίατρος
Δημοσιεύσεις: 9048
Εγγραφή: 17 Οκτ 2007, 12:51
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Has thanked: 10 times
Been thanked: 33 times
Gender:
Επικοινωνία:

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ » 29 Μάιος 2010, 00:14

1/800 είναι ο τίτλος αντισωμάτων της λεϊσμανίωσης και δηλώνει έντονη παρασίτωση.
Το ζώο έχει ανορεξία, πιθανότατα, λόγω της νεφρικής ανεπάρκειας. Θα πρέπει να του δώσεις βιταμίνες συμπλέγματος Β για να αυξηθεί η όρεξή του, και θα πρέπει να πάρεις κλινική δίαιτα ειδική για νεφρική ανεπάρκεια.

Ολύνθου 46 - Τούμπα Θεσσαλονίκη
Εικόνα ΤΗΛ. 2310 950700 Εικόνα 6977 340840 http://www.facebook.com/kuniatreio

Άβαταρ μέλους

sara_15_10_01
Beagle
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 00:09

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sara_15_10_01 » 30 Μάιος 2010, 13:47

ευχαριστω πολυ κ.Ηλια,
μηπως μπορειται να μου προτεινεται κάποιο τετοιο σκεύασμα συμπλεγματος Β?
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΕΜΠΤΗ μερα θεραπειας, συνεχιζει να τρωει ελαχιστα και κανουμε ενεσεις για το στομαχι!!!
σας ευχαριστω ολους για τη συμπαράσταση!

Άβαταρ μέλους

Βιτάλης
Old Member
Δημοσιεύσεις: 3671
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2009, 23:36
Όνομα: Λάκης
Τοποθεσία: Αθήνα
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από Βιτάλης » 30 Μάιος 2010, 15:10

Νεκταρια αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να εισαι διπλα του τωρα που σε χρειαζεται εκεινο, η ψυχολογια ειναι ενας βασικος παραγοντας στην εξελιξη της αρρωστιας.
Υπομονη.

Άβαταρ μέλους

sidirchris
Dog Star ¤
Δημοσιεύσεις: 751
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 12:35
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sidirchris » 30 Μάιος 2010, 18:35

περαστικα σας! εχετε την συμπαρασταση ολων.. :002
[url=http://pitapata.com][img]http://pdgf.pitapata.com/zC9Zp3.png[/img][/url]

Άβαταρ μέλους

ΗΛΙΑΣ
Κτηνίατρος
Δημοσιεύσεις: 9048
Εγγραφή: 17 Οκτ 2007, 12:51
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Has thanked: 10 times
Been thanked: 33 times
Gender:
Επικοινωνία:

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ » 31 Μάιος 2010, 00:26

Υπάρχουν πάρα πολλά σκευάσματα πολυβιταμινούχα στο εμπόριο με τη μορφή χαπιών ή πάστας.
Σίγουρα θα έχει κάτι κατάλληλο ο γιατρός σας.

Ολύνθου 46 - Τούμπα Θεσσαλονίκη
Εικόνα ΤΗΛ. 2310 950700 Εικόνα 6977 340840 http://www.facebook.com/kuniatreio

Άβαταρ μέλους

sara_15_10_01
Beagle
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 00:09

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sara_15_10_01 » 31 Μάιος 2010, 12:55

ειμαι συνεχως διπλα της Λακη μου, αλλα νομιζω εχει καταλαβει οτι ειμαι πολυ στεναχωρημενη.

σημερα παμε στην εκτη μερα και δεν της εχει ανοιξει καθολου η ορεξη.
ποτε θα κανουν κατι και αυτα τα φαρμακα?? ποσες μερες πρεπει να περασουν?
εχει χασει κιλα και φαινονται τα κοκκαλακια της. ουτε κονσερβα δεν της κανει αισθηση να φαει....αν και δεν κανει λογω ανεπαρκειας νεφρων...δεν ξερω τι άλλο να κανω!!!
μηπως πρεπει να παρει και baytril k.Ηλία?
ο γιατρος δε μου δινει καποιο βιταμινουχο σκευασμα διοτι λέει δεν κανουν τιποτα. εχω αγοράσει τις
NEUROBION® TABLETS(για ανθρώπους) ή να κοιτάξω καλυτερα να παρω το Nutri plus gel της Virbac. τι προτεινεται εσεις καλυτερα και ποια ειναι η δοσολογια?
σας έχω κουρασει το ξερω αλλα πραγματικα τα εχω παιξει εντελως με την ιδεα οτι θα την χασω τη σκυλιτσα μου!!! :rry

ελπιζω να σας στελνω ευχαριστα νεα απο δω και περα!!

Άβαταρ μέλους

sara_15_10_01
Beagle
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 00:09

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sara_15_10_01 » 31 Μάιος 2010, 12:57

αχ ξεχασα! ευχαριστω και σενα χριστινακι γαι τα περαστικα!! να εισαι καλα!

Άβαταρ μέλους

sara_15_10_01
Beagle
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 00:09

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από sara_15_10_01 » 04 Ιουν 2010, 00:37

geia sas kai pali,
ειναι η δεκατη μερα θεραπειας και ειμαστε τα ιδια χαλια! παιρνουμε το milteforan καθε μεσημερι και μετα απο 2 ωρες κανει εμετο το λιγο φαγητο που εχει φαει....η κρεατινινη ειναι στο 3,1 και λεει ο γιατρος οτι οφειλεται στα νεφρα. μου κανει εντυπωση ομως οτι οταν παιρνει το Ζυλαπουρ με ελαχιστο φαγητο δεν κανει εμετο. κανουμε και ενεσεις γαι το στομαχι πρωι βραδυ. κυριε Ηλια τι λετε? νομιζω πως παμε χειροτερα αντι για καλυτερα. απαντηστε μου σας παρακαλω..............

Άβαταρ μέλους

ΗΛΙΑΣ
Κτηνίατρος
Δημοσιεύσεις: 9048
Εγγραφή: 17 Οκτ 2007, 12:51
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Has thanked: 10 times
Been thanked: 33 times
Gender:
Επικοινωνία:

Re: καλαζαρ..!!!!!!!!!

Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ » 07 Ιουν 2010, 01:05

Οι ενέσεις είναι αντιεμετικό φάρμακο ή κάτι άλλο.
Θα πρέπει να χορηγείτε στο ζώο αντιεμετικά φάρμακα πριν τη χορήγηση του milteforan μέχρι να γίνει ανεκτό το φάρμακο.

Ολύνθου 46 - Τούμπα Θεσσαλονίκη
Εικόνα ΤΗΛ. 2310 950700 Εικόνα 6977 340840 http://www.facebook.com/kuniatreio

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΥΓΕΙΑ (Ιατρικά θέματα)”